Skoskåp

Nu ska jag visa en av de nya möblerna vi köpte när vi var på Ikea förra helgen, inte nu i påsk alltså utan helgen innan dess. Ett vitt skoskåp att ha i hallen. Det passar perfekt! Så himla fint blev det. Allt blir så himla fint i vårt nya hus!! (Sorry för allt skryt men jag är så glad att allt blir precis som vi tänkt oss det^^)
På skåpet har jag ställt en blomma, en lampa och så nya ljuslyktan jag köpte efter jul.
Vad som kommer hamna på väggen ovanför vet jag inte ännu, antingen en spegel, tavla eller ljushållare av något slag. Vi får helt enkelt se.
Har ni några bra förslag?
 
 
Golvlisterna är inte på plats ännu men det kommer de vara senast nästa vecka. Och det kommer alla dörrar också att vara, som ni kan skymta har vi ingen dörr till toaletten på nedervåningen för tillfället. Tur att vi har en toalett uppe också^^
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

De är så sjukt smarta!!! Vi har också en:)

2014-04-25 @ 12:21:13
URL: http://hanniiiboll.blogg.se
Postat av: Erika

Jättefint!! Är med ute efter ett skoskåp och detta verkar vara lagom stort :) Kram!

Svar: Ja det är precis lagom, fyller sin funktion och tar inte för mycket plats =)
Johanna

2014-04-27 @ 21:41:52
URL: http://glitterivardagen.blogg.se
Postat av: Erika

Jättefint!! Är med ute efter ett skoskåp och detta verkar vara lagom stort :) Kram!

2014-04-27 @ 21:41:54
URL: http://glitterivardagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0