Mitt i natten tankar

Ibland har jag lite svårt att somna om efter mitt mitt i natten toa besök. Då ligger jag och funderar på livet. Häromnatten låg jag länge och tänkte på allt som skett den senaste tiden, hur lycklig jag är och alla känslor bara föll över mig och jag låg där och lät några glädjetårar falla.
Jag är så himla glad att jag träffat Christer, jag älskar den där mannen så sjukt mycket!
Jag har världens jobbigaste men sötaste lilla vovve <3
En SNÄLL katt, jag som inte trodde att det fanns sådana^^ Men hon är verkligen världens goaste lilla kisse katt!!
Vi kommer inom loppet av några veckor flytta in i VÅRT hus!! Helt galet känns det! Jag är så pepp och glad att jag nästan spricker!! Och jag är så tacksam för all hjälp vi får med att göra huset till vårt drömhem. Ni är alla guld värda! <3
Och lilla bebisen i magen gör sig mer och mer påmind för var dag som går och lever rövare där inne (buffar just i denna stund när jag skriver detta <3). Jag är så glad att allt gått så bra hittills, att jag mått så bra och att vi nu vet att vi faktiskt kan få barn. Det har varit mitt livs största skräck, att inte kunna få barn. Det är verkligen ingenting att ta för givet!!
Så, jag är så otroligt tacksam och lycklig över mitt liv just nu.
Sådant ligger jag och tänker på mitt i natten.
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin -Mamma och Änglamamma

Gulle dig!

2014-04-06 @ 10:04:43
URL: http://josefinaelma.blogg.se
Postat av: leavanny.blogg.se

SV: tackar :)

2014-04-06 @ 15:40:28
URL: http://leavanny.blogg.se/
Postat av: Victoria

Jättebra blogg! så fin och inspirerande <3

Svar: Åh tack snälla! Din kommentar gjorde min dag <3
Johanna

2014-04-06 @ 21:16:29
URL: http://www.nattstad.se/victoriaudd

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0