Idag är jag inte glad på dig

Jag kan tala om att jag inte är glad på den här katten denna morgon!
När Christers alarm ringde vad halv sex gapade och skrek hon tills han gick upp och gav henne mat. När Christer sedan åkt till jobbet och jag försökte somna om tänkte hon minsann inte tillåta mig att göra det, nej hon började spela på vår gitarr katt skrället!! Åhh så trött man blir! När jag väl gick upp så gick hon precis runt mina fötter vilket resulterade i att jag trampade henne på svansen, varav hon gav ifrån sig ett illtjut och jag tappade balansen och höll på att snubbla omkull. Tur att jag fick tag i väggen där! Nej, denna morgon är jag inte glad på dig Lilly!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0