En ledig fredag

Vad mycket som hunnits med idag. Känns otroligt bra! Fast jag tog en lång sovmorgon så har vi både hunnit med en timmas promenad i skogen jag och Spike, fixa lunch, pastasallad blev det idag, åkt till stan och köpt takfärg och våtrumsfog, sågat ner en massa träd och buskar i trädgården, lassat kärran med grenar, lagt golv på kontoret, målat sovrumstaket + lister, satt väv på väggarna i trapphuset, hämtat spisen, lyssnat på musik och dansat lite^^ En himla effektiv dag med andra ord.
 
Jag skulle ta ett kort på Spike i morse när han låg i sängen men då hoppade Lilly upp och hamnade precis ivägen. Så typiskt! ^^
 
 
Men ett bra kort fick jag till iaf.
 
 
Dagens första outfit, arbetskläder.
Flanellskjorta och leggins.
 
 
 
 
När jag skulle in till stan och köpa färg bytte jag om lite snabbt eftersom mina arbetskläder var så dammiga.
 
 
Mina älsklingskillar <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0