Nu säger vi snart god natt..

 
Nu är jag hemkommen från kvällens arbetspass. Det känns skönt att ha gjort mitt för den här veckan, nu har jag två hela dagar med ledighet framför mig. SKÖNT! ^^ Nu ska sitta här i soffan en stund med mina små pälsbollar, men inte allt för länge för bristen på sömn föregående natt har gjort mig sjukt slö och tung i huvudet hela dagen. Så vi kryper nog ner i sängen strax. Så får vi se när Christer kommer hem och gör oss sällskap.. Han är nämligen iväg och firar sin mor som fyller år idag. Men eftersom jag jobbat så sent idag blev jag kvar hemma.
 
Det blir många inlägg om Spike och Lilly nu men det är mest dem jag spenderar tid med så har inte så mycket mer att blogga om för tillfället^^ Men håll ut! Det kommer mer varierande inlägg inom kort ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda ▲

Så fin blogg! Kika in på min med vettja. Ha en fortsätt underbar dag! :)

Svar: Tack! :D Hoppas du kikar in här snart igen då^^
Johanna

2013-09-06 @ 23:52:22
URL: http://nattstad.se/amandajjonsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0