Knasbollar!

Spike och Lilly går bättre ihop för var dag som går. Men igårkväll när vi skulle lägga oss blev jag lite sur på henne. Spike har nämligen en kudde mellan mig och Christer som han brukar sova på och där låg han igår precis som vanligt, men så hoppade Lilly upp i sängen, gick fram till Spike och knödde undan honom och lade sig på kudden själv. Ååååh!! Där ska min Spike ligga ju!! Så jag satte ner henne på golvet för att hon skulle fatta att hon inte får göra så. Men hon hoppade upp igen och gjorde likadant, den här gången lade jag henne vid mina fötter istället men hon skulle minsann ligga där Spike låg. Till slut blev det så att jg lade henne i ena hörnet på kudden och Spike brevid, de kan väl ändå dela liksom!? Och det gick faktiskt bra.. dock låg bara Lilly på kudden i morse och Spike låg under täcket vid min mage^^
Mina knasbollar!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna och en röd stol

Det syns verkligen hur kul din hund tycker det är med en kompis :) Ur söta bägge två. Hi hi tycker minsann du har perfekt ordning i ditt skåp :))) Kram Anna

Svar: Bara i skåpen med glasrutor, de med dörrar är inte allt för ordningssamma kan jag erkänna^^ hihi Ja Spike är överlycklig över lilla Lilly. Är så himla kul att bara sitta och titta på dem.
Johanna

2013-09-12 @ 19:56:30
URL: http://annasrodastoloannat.blogspot.se
Postat av: elle

åh vilka sötisar :D

Svar: ja visst är de!! hihi
Johanna

2013-09-12 @ 20:50:16
URL: http://elainees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0