Kampen mot bröstcancer

 
Just nu är det mycket prat om bröstcancer, rosa bandet har kommit ut i butik och andra fina rosa saker som man kan köpa och på så sätt skänka pengar till forskning mot just bröstcancer.
Jag kände att jag också skulle vilja göra något, skänka pengar kan man ju alltid göra, men det hade varit kul att göra något speciellt. Så jag kom på idén om ett specialdesignat halsband, just för det här endamålet.
 
Från och med idag 20/9-13 fram till 28:e oktober då bröstcancergalan sänds på kanal 7 så kör jag igång en kampanj. Detta innebär att jag specialdesignat två rosa cupcake halsband som jag kommer att sälja för 100kr/st och skänka 20kr för varje sålt halsband till bröstcancerfonden den sista oktober så dela summan blivit ihopräknad.
Alla känner vi någon som blivit drabbad, eller åminstonde så känner vi någon som känner någon som blivit drabbad.
Så köp nu ett halsband och skänk på så sätt en slant till kampen mot cancern.
Om du inte vill bära det själv kan du alltid köpa det till någon du bryr dig om, som tex din mor, mormor, syster, faster, systerdotter, kusinbarn, bästa kompis, fru, flickvän, ja you name it! Jag bjuder även på frakten för dessa.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellinore

Mycket fin ide får jag lov att säga!

Svar: Tack :D Önska dig ett av Oskar ;)
Johanna

2013-09-20 @ 15:09:23
URL: http://ellinorelundin.blogg.se/
Postat av: Jennie

Mycket fint tänkt! Härligt att folk engagerar sig för ett bra ändamål! :)
Så hjälper gärna till, köper ett halsband! Vill gärna ha den med ljus topping! :)
Mvh Jennie

Svar: Tack så mycket! Kul! Vill du att jag skickar det eller vill du komma in hos mig på jobbet någon dag och hämta det?
Johanna

2013-09-20 @ 22:56:55
URL: http://jenniecarinaandersson.blogspot.com
Postat av: Princess Lilla Lii

Supersnygga! Synd dock att jag inte har några pengar att handla det för...

Svar: Du får önska dig ett av någon =)
Johanna

2013-09-21 @ 10:39:45
URL: http://www.princesslillalii.blogg.se
Postat av: Jennie

Jag kan komma och hämta upp det på ditt jobb! Hur jobbar du i veckan? :-)

Svar: 9-16 på måndag, 16-20 på tsdag, 9-16 ons o tors.
Johanna

2013-09-21 @ 10:46:43
URL: http://jenniecarinaandersson.blogspot.com
Postat av: Jennie

Kan komma in efter jobbet på måndag! Slutar strax efter 14! :)

Svar: Okej, då ses vi då =)
Johanna

2013-09-21 @ 17:55:51
Postat av: Evelina

Jag köper ett 💕

Svar: Åh vad roligt! Vill du ha ett med mörk botten eller mörk topp? =)
Johanna

2013-09-23 @ 17:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0