Underbara loppis fynd

 
Denna morgon gav jag mig iväg tidigt för att åka till en loppis. De skulle få fram julsaker för första gången i år så då gäller det att vara snabb, allt sådant går som smör i solsken. Och oj vad fina fynd jag gjorde, både julsaker och lite annat. Alltihopa ni ser på bilderna köpte jag för 110kronor, det kostade egentligen 150kronor, men jag fick en liten mängdrabatt när jag handlade så mycket eftersom jag känner hon som stod i kassan^^. Här snackar vi löjligt billigt alltså!!
 
Radion ni ser ovan betalade jag 30kr för, nej jag skojan inte! Den är rätt stor, ca 50cm lång och tung.
Det stod dock på den att den inte funkar, men det kanske går att fixa. Och gör det inte det så har vi ändå fått en snygg inredningsdetalj för en billig peng!
 
Tomten nedan är i trä och har två elektriska ljus, så jag behöver bara köpa lampor till den.
Denna kostade 50 kronor.
 
 
Denna undebara runda vas med handmålade rosor kostade 30 kronor.
 
 
En liten fotogenlampa fick följa med hem också. Den kostade 10 kronor.
 
 
En liten ljushållare med änglar. Också denna kostade 10kronor.
 
 
Två skira små juldukar för 5kronor styck.
 
 
Och slutligen två frukostbrickor med julmotiv för 5 kronor styck.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna och en röd stol

Wow!!! Du hade samma flyt som jag :)))) Anna

Svar: Ja den här lördagen var verkligen en toppen loppis dag!! :D
Johanna

2013-10-19 @ 23:17:31
URL: http://annasrodastoloannat.blogspot.se
Postat av: Matilda

Fotogenlampan föll jag för! Tycker fotogenlampor ger en sådan genuin mysig känsla.

Svar: Ja visst gör de, och även när de inte är tända ger de ett mysigt intryck tycker jag.
Johanna

2013-10-21 @ 14:25:04
URL: http://www.wishesandstars.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0