The Sims 3

 
Idah låg ett efterlängtat paket i brevlådan. Nämligen några expansionspaket till Sims som jag beställt. De var så billiga nu på CDON.com så kunde inte låta bli. De som tidigare kostat 349kr betalade jag nu 177kr för. Yeayyy!!!
 
Jag köpte Sims 3 när det kom ut och spelade ett tag, köpte ett expansionspaket men sedan försvann spellusten och då har det bara blivit liggandes. Men då för några veckor sedan fick jag för mig att börja spela igen. Men det är ju så mycket roligare ju mer saker man har så nu unnade jag mig faktiskt tre expansionspaket, husdjur, årstider och semesterparadis. Vi får se om jag orkar spela något idag, annars får det bli till helgen kanske.
 
Spelar ni Sims?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0