Den lilla katt damen

 
Den här lilla katt damen har varit så mysig idag.
Jag har varit ledig hela förmiddagen och skall alldeles strax åka iväg till jobbet. Jag har börjat fundera på en sak som ni läsare som är både katt och hundägare kanske kan svara på.
Jag brukar ha Spike och Lilly i skilda rum när jag åker iväg. Men när kan ska man våga ha dem ihop när inte jag eller Christer är hemma? De bråkar ju aldrig annat än på skoj när vi är hemma så jag tror inte att de skulle göra det när de än ensamma heller, men man vet ju aldrig. Eller är det bara jag som är nojig? Hur gör ni?
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Esmeralda

Åhh vad gullig!

Svar: tack!!
Johanna

2013-10-22 @ 18:12:52
URL: http://getfitandhealthy.blogg.se
Postat av: LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Men åh så mysig!

Svar: Jaaa! :D
Johanna

2013-10-22 @ 20:49:21
URL: http://babustylee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0