Alla helgon

 
Min mamma och hennes systrar turas om med att köpa krans till morfars grav, de har ett år var att ta hand om och i år valde min äldsta moster den här fina kransen i vitmossa. Jag kunde faktiskt inte låta bli att göra en krans jag också, det är ju så roligt att binda kransar. Och ju mer kärlek desto bättre, Eller vad säger ni? Så jag var där idag med ett granrishjärta som jag lade framför den lilla rabatten. Passade på att tända ett ljus också både hos morfar och hos gammelmorfar och gammelmormor.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ♣ Ida - Hon som föddes med LKG

så fint! var och tände ljus hos en kompis för nån dag sen.

~ Erbjuden att få följa med och åka snowboard i franska alperna! Även första gången jag besökte en kompis grav! Följ gärna min resa genom vått och torrt!! idahtt.blogg.se ~

2013-11-02 @ 11:28:19
URL: http://idahtt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0