Kvällspromenad med små bään och vacker natur

 Eftersom det varit så fint väder idag bestämde vi oss för att ta en riktig långpromenad. Det är så härligt att bo på landet och ha så vacker natur precis utanför dörren.
 
Vicki fick gå med Spike medans jag fotade lite^^
 
 
 
 
 
Sedan fick Vicki fota så jag också kunde fastna på några foton^^
 
 
 
 
Visst är det vackert!?
 
 
PÅ vägen hem gick vi förbi en av mina grannar som släppt ut sina får och lammungar.
 
 
 
 
Lammungar är ju så sjukt söta. Absolut ett av mina favoritdjur!
 
 
 
Spike var riktigt trött på vägen hem. Det var varmt och han hade så mycket att hålla koll på.
Det är lita Rasmus på luffen känsla över att knalla fram på grusvägen, Älskart!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0