Kvällsgrillning och eurovision song contest!

 Vi har haft en underbar lördag.
Framåt kvällen kom min bror och hans flickvän hit och vi grillade och kikade på eurovision song contest. Riktigt trevligt.
Vad har ni gjort idag?
 
 
Christer är lite deeerph^^
 
 
Jag dukade på altanen.
 
 
 
Christer agerade grillmästare.
 

 
Grillspett, sallad, pommes och kall sås.
 
 
 
Till efterrätt hade jag gjort i ordning ett spett med chokladdoppade jordgubbar rullade i strössel, vaniljglass med chokladkross, vispgrädde och chokladsås.
En riktig hit måste jag säga! Det blev verkligen super gott!
 
 
 
 
Och klockan 21 satte vi oss vid tv:n.
Vad tyckte ni om vinnaren? Jag tyckte hon var riktigt duktig faktiskt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0