Påskmiddag hos mig och Christer

Idag har mina föräldrar, min lillasyster, Christers mamma, hennes Göran och Christers ena bror varit här och ätit middag. Jätte trevligt som vanligt.
Jag var klädd i gul klänning, tyckte det kändes passande idag.
 
 
Plommon- och äpplegrenarna i påskriset har börjat knoppa!!
 
 
Såhär hade jag dukat inför kalaset.
 
 
 
 
Till maten bjöds det även på kex, ost och sallad.
 
 
Till middag hade jag tillagat hemmagjord potatissallad, grillspett av kyckling och fläsk, ägghalvor med äggröra och kall sås.
 
 
 
Till efterrätt bjöd jag på citronfromage med vispgrädde, hallon, björnbär, citronfyllt kex och riven choklad.
 
 
 
 
Spike och Pontiac busade runt.
 
 
Efter maten passade vi på att gå i det fina vädret så vovvarna fick springa av sig.
Här står mamma och Spike.
 
 
Isen är fortfarande så pass tjock på ån att hundarna kunde springa där och leka tafatt.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: hanniis

Påskfina du! och Påskfint i ditt hem, hadeni en bra påsk? kram <3

Svar: Tack^^ Vi hade en jätte mysig påsk, jag jobbade en stund på påskafton men annars har jag varit ledig och träffat familjen. Hur hade du det i helgen? Kramis
Johanna

2013-04-01 @ 18:52:46
URL: http://hanniiiboll.blogg.se/
Postat av: hanniis

Åååh, låter så en påsk ska vara :D Jag var hemma i småland, det var sjukt bra :D

Svar: Vad roligt! =)
Johanna

2013-04-03 @ 19:16:25
URL: http://hanniiiboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0