Lördag med bästa Josse!!

Idag har Josephine varit här. Hon är hemma på besök från Sala så vi passade på att ha lite försenat födelsedagsfirande för oss båda som fyllt år nu i vår och försommar.
Jag hade gjort fint i köket med ballonger och serpentiner.
 
 
 
Vi bytte presenter.
 
 
 
 
Detta fick Josephine av mig.
En kokbok med vegetariska rätter, en bok med recept innehållande mars och en kylskåpsmagnet och sked designade och tillverkade av mig.
 
 
Jag fick en fin trähylla i Shabby chic stil.
Josse vet vad jag gillar!
 
 
Om man fyllt år skall man firas med tårta.
Jag bakade ju tårta igår och idag fick vi smaka på den. Den blev god kan jag lova!!
 
 
 
Såhär ser det ut när man är två som bloggar^^
 
 
 
 
 
 
 
Efter fikat gick vi på en långpromenad.
Vi gick förbi en hage och fotade två vackra hästar.
 
 
 
 
 
 
 
Jag har haft en jätte fin dag. Det är alltid lika roligt när Josephine kommer hem och hälsar på.
När jag har semester ska jag åka upp och se hur hon har det hemma hos sig också. Det ser jag fram emot.

Kommentarer
Postat av: Josse

Alltid lika kul att ses, Längtar tills du kommer!! :)

2013-06-19 @ 19:52:17
URL: http://everhag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0