En oas i skogen + träning

Idag fick jag verkligen sova ut, så himla skönt, jag har varit övertrött i två dagar nu så det var behövligt.
När jag vaknade slängde jag på mig kläder och tog med mig Spike ut på en powerwalk i skogen.
Alla som känner mig vet att jag hatar att träna, men jag vägde mig häromdagen och har gått upp tre kilo, som har lagt sig runt magen och rumpan så nu måste jag ta tag i detta och tajta till mig!
Känner mig som ett övergivet hus som bara står och förfaller. Så skärpning nu!! Inget onödigt godis och snask på veckorna hedanefter.
 
När jag gått fram och tillbaka genom skogen gjorde jag lite övningar hemma på gräsmattan och sedan trampade jag några minuter på träningscykeln. Jag var helt slut efteråt! ^^
I morgon är jag också ledig på förmiddagen så då skall samma process upprepas!
Tagga tagga tagga!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0