Min prins!!

Jag kan inte förstå att det snart redan gått tre år sedan jag var och kikade på lille Spike för första gången.
Min underbara lille prins!!
 
 
Spike föddes den 23:e juni 2010 och den 3:e augusti var jag och hälsade på första gången.
Det var kärlek vid första ögonkastet!
 
 
 
Den 1:e september åkte jag och hämtade hem honom. Han sov hela den 3 timmar långa bilfärden hem.
 
 
Här har han varit hos mig i nästan en vecka.
 
 
En månad går och det blir oktober. Han har redan växt otroligt mycket, det går alldeles för fort!!
 
 
Vintern kom.
 
 
Det blev jul och Spike blev 6 månader.
 
 
Sommaren kom och Spike blev 1 år.
 
Sommaren 2011
 
 
Ännu ett år går och det blir sommaren 2012.
 
 
Finaste!
 
 
 
 
Vinter 2012.
 
 
Januari 2013
 

Kommentarer
Postat av: carina hermansson

härligt, va tiden går han ä för god

2013-02-12 @ 19:26:57
Postat av: Ella

Vilka fina foton! Fram för allt de senare då han sitter på (soffan). Väldigt fina. Och väldigt söt Spike.

Svar: Tack snälla! Ja de på soffan är tagna med nya kameran så det är något bättre kvalite^^
Johanna

2013-02-19 @ 21:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0