Snöstorm hejsan!

 
I natt har snöstormen dragit in. Jag gick upp innan det börjat ljusna för att gå ut och börja skotta. Var tvungen att skotta en väg till vedboden så jag kunde köra in ett lass ved. Det hade kommit ca 30cm snö och mer lär det blir för det både blåser och snöar för fullt här. Jag börjar så smått tycka att det här med att bo på landet är lite överskattat! Glad är jag i alla fall för att jag är ledig idag så jag slipper ge mig ut på vägarna.
 
Hur har ni det i stormen? Eller ni kanske inte fått någon snö??
 
 
Kissen står i fönstret och undrar vad det är som händer där ute. Detta är ju hennes första vinter..
 
 
Spiek däremot ligger och myser i soffan.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0