En som älskar snö...

 
Spike fullkomligt älskar snö! Har blir helt överlycklig när han kommer ut och det snöat. Sötisen!
När man möter folk får man alltid kommentarer som: "Åh stackars liten, han måste frysa" eller "varför tar du inte på honom kläder?". Jag blir så irriterad!! Jag tar inte på honom kläder för han är en hund och inget barn! Han har päls, därför fryser han inte, om det inte är 15 minus då vill säga. Jag märker väl om han fryser och då går vi in!! Men så länge han går/springer och håller igång kan han vara ute en längre stund utan problem. Så nu fick jag sagt det^^
Här kommer lite bilder från denna morgons bus i snön.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alice

Åh vilken söt hund!

Svar: Tack snälla!! :D
Johanna

2013-12-06 @ 11:38:06
URL: http://www.aliiicejohanssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0