Morgontankar..

Här kommer ännu ett inlägg om min senaste Ullareds shopping.
Jag fick med mig ett par ljusstakar och en porslinsblomma hem. Dessa har jag ställt på matsalsbordet, det bordet skall bytas ut så småningom när jag hittar ett snyggt vitt bord till ett bra pris. Men än så länge står där mitt gamla lilla köksbord i ek från Ikea.
Stolarna jag har vid det bordet har min pappa gjort, som är möbelsnickare på fritiden, så de kan jag varken sälja eller måla om (man får inte måla på ek nämligen). Så vi får se om de blir undanställda till extrastolar eller om jag ska köpa tyg och sy sex överdrag. Han har nämligen inte gjort dem efter standardmått så vanliga överdrag i affären passar inte... Och jag vill verkligen inte ha ett ekbord, är så himla trött på allt mörkt trä! Vi har ju ekluckor i köket och eftersom vi hyr huset får vi inte måla om dessa heller.. det hade verkligen gjort så mycket om man kunde måla dem vita eller i en varm ljusgrå ton. Och så byta ut alla handtag på lådorna och skåpen.
 
Så, det var mian morgontankar det^^ Ha en bra dag allihopa!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: hanna

Vad fint det blev:)

Svar: Tack! :D Lite nya växter gör alltid stor skillnad tycker jag!
Johanna

2013-08-28 @ 14:17:44
URL: http://hanniiiboll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0