Vårmarknad i Falköping

Idag har jag varit igång sedan solen gick upp. Det var vårmarknad i Falköping och jag var där med mina smycken. Jag åkte hemifrån strax innan sju och var på plats strax innan halv åtta. Pappa åkte med och hjälpte mig sätta ihop ställningen, sedan packade jag upp ch det började komma folk vid nio tiden. På grund av det fina vädret höll marknaden igång längre än den brukar, vilket brukar vara till 16-tiden. Men idag höll den igång ända till kl 18 då folk började dra sig hemåt och knallarna började packa ihop.
 
Bilder från dagen kommer här:
 
 
Bordet är på plats och liksaså smyckena.
 
 
Tyvärr stod jag lite dumt i en gång med knallar bara på ena sidan, så mycket folk struntade i att gå in i den gången och gick förbi istället. Himla tråkigt!!
 
 
 
 
Spike var med och flirtade med folk^^
De flesta ville köpa honom istället, men det går ju inte. Man kan ju inte sälja sin bästa vän!!
 
 
 
 
 
 
Spike trivdes och hade det mysigt i sin transportväska som var fylld med varma filtar.
 
 
 
 
Min lillasyster Viktoria kom förbi en sväng och sa hej.
 
 
Detta gjorde Spike glad^^ hihi
 
 
Jag åt lite lunch...
 
 
Det fanns många vovvar att hälsa på, bland annat min kusins hund Hubbe.
 
 
 
 
Nu är jag helt slut och ska krypa ner under mitt varma fluffiga täcke och sova så länge jag vill, för i morgon är jag ledig!! :D
 

Kommentarer
Postat av: GeMina Arts

Vad mysigt det ser ut! :)

Svar: Tack =)
Johanna

2013-04-04 @ 22:48:17
URL: http://geminaarts.blogg.se
Postat av: hanniis

Åååh du är så duktig, du är helt otrolig!
Förresten, funderar du på att skaffaen kompis till Spike?

Svar: Åh tack snälla!! <3Jag har funderat på det, men har inte tid för en valp så som jag jobbar nu. Dessutom behöver jag köpa ny bil så har inte riktigt råd heller tyvärr.
Johanna

2013-04-05 @ 07:50:25
URL: http://hanniiiboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0