I min handväska

Jag köpte ig en större handväska när jag var i Ullared senast för att få plats med matlådan och allt annat jag behöver ha med mig till jobbet varje dag.
 
 
Vad har ni i er handväska om ni har någon??
 
Utöver matlådan är det vissa saker som jag ALLTID har i min väska. Dessa saker är: hundbajspåsar, tamponger, foundaion, dextrosol, nagelklippare (har en förmåga att bryta naglarna vid dumma tillfäller så..), lypsyl, plånbok, värktabletter, hårsnodd, läppglans och en tygpåse ifall jag skulle behöva åka förbi affären (hatar att köpa plastkassar, de kostar ju fan 1.50kr :O !!!! ) ^^
 
 
Mitt söta läppglans som jag köpt på Kappahl.
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Kul inlägg! :) Förr använde jag väska jämt men sen jag fick barn har jag stoppat mina grejer i skötväskan o nu när vi inte behöver skötväskan mer så har jag mina grejer på mig istället i fickorna, och det är bara nycklar, plånbok o tuggummi. Ska jag/vi iväg nånstans med barna tar vi bara med nån blöja till Pontus (Ella går på toan).
Men sen när bebisen kommer så blir det skötväskan igen o då är det en himla massa grejer man behöver ha med i väskan hehe. Amningsinlägg, spyhandduk, extrakläder, blöjor, tvättlappar, filt.... :)

Svar: Haha ja, det blir säkerligen stor skillnad när man har barn!! Längtar så efter att bli mamma!!
Johanna

2013-04-08 @ 20:42:57
URL: http://sarungen.blogspot.com
Postat av: erikasblogg.se

Väskan är superfin! Har med en blommig, från Åhlens, som jag haft i flera år. Älskar den och hittar ingen annan som jag gillar lika mycket :)

2013-04-09 @ 20:21:20
URL: http://erikasblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0