Virkat, blommor på benen och mys

Det fanns så mycket fint i Ullared igår, men usch vad jobbigt med allt folk.
Man var tvungen att knö sig fram och till slut orkade man inte mer. Så vi var inte inne på Gekås så länge i alla fall. Men lite fint fick jag med mig ut.

Den här vita virkade västen kostade 99kr, liknande brukar kosta runt 400kr vad jag sett i alla fall.



Jag köpte en lite kortare virkad väst också i ljusbrunt.
Också den kostade 99kr.



Blommiga skorts med resår i midjan och stora bra fickor, 89.95kr.



Och så en stor myströja med mocka vid armbågarna för 99kr.



Alla dessa plagg fanns i flera fina färger.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Fina västarna va! Tröjan kan jag få när du är trött på den, jätte snygg :D xD

2012-05-19 @ 11:49:27
Postat av: Catja

Himlans fint :)

2012-05-19 @ 21:25:40
URL: http://catjas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0