Cruising i Trollhättan 2012

Vi hade en underbar kväll igår!
Vi började med Grillning hemma hos Robert och Elina kl 17.





Såhär såg jag ut kvällen till ära.



Efter maten packade vi oss in i Roberts bil och åkte till hans föräldrar för lite förfest.





Roberts bil som vi gled runt i.



Roberts föräldrars bil.



Roberts bror och några kompisar spelade gitarr och sjöng, bra underhållning.
Se filmen nedan!



Sedan bar det av mot Trollhättan!



Här kommer ett gäng med bilar...



En bubbla!! <3



Senare på kvällen stannade vi på en bensinstation för att få i oss lite nattkäk!



Den här bilen hade jag inte tackat nej till att åka i!



Vid två tiden bagav vi oss hemåt.
Eftersom jag och Christer hade en bit att åka var vi hemma vid halv 4 draget så idag har vi tagit en sovmorgon ända till kl 11.

Nu väntar jobb om en timma för mig.
Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Sofia - Sofias Inredning

Vilka fina bilar! :)



Svar: Tack så mycket, roligt att du tycker om mitt hem :)

2012-05-29 @ 21:44:06
URL: http://sofiasinredning.blogg.se/
Postat av: sandra

För det första så ser maten supergod ut. För det andra är du jättefin och för det tredje så vill jag också åka på cruising. Vilket fuskigt inlägg!

2012-05-30 @ 07:41:18
URL: http://atilio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0