Fyll en kasse och betala 25kr

I fredags hade de en form av utförsäljning på röda korsets second hand i Falköping, för att bli av med det gamla så de kan få plats för nya saker att sälja. Detta innebar att man fick fylla en hel kasse med saker, och endast betala 25kr! Awesome!!
Tyvärr så hittade jag inte så mycket den här gången, men jag sparade endå en del pengar på det jag faktiskt köpte.

Jag köpte sex sådanan här asietter med rosa rosor och guldkant, ordinariepris var 6st för 30kr, så redan där sparade jag 5kr^^



Det här glaset skulle kostat en 5:a.



Den vita duken på skänken kostade 5kr.
Jag köpte en större linneduk att ha på bordet vid kalas också, men har inte tagit någon bild på den.





Jag köpte en lerkruka också som jag ska piffa upp lite innan ni får se den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0