Tattoo meltdown mässa i Trollhättan

Igår vad det tatueringsmässa i Trollhättan, det var tatuerare samlade från flera delar av världen och man fick så otroligt mycket inspiration när man gick där. Det finns så sjukt många duktiga och talangfulla människor. Bilder från gårdagen kommer här, det var väldigt mycket folk så det var lite svårt att få bra bilder, men jag försökte knäppa några när det fanns möjlighet till det och folk skingrade sig lite.

Såhär var jag klädd igår.



Det var fullt med affischer, målningar, tryck och annat på väggarna.
Det fanns så mycket att titta på så ögonen hann knappt med!



VW bussen nedan tyckte jag var riktigt fin! Jag gillar färgglada och fantasifulla tatueringar bäst!



Josephine var självklart med, här står hon och blir inspirerad!









Goda tatueringar^^



Vid slutet av det här bordet stod en man och blev tatuerad på kuken^^



Christer var också med så klart och efter mässan åkte vi hem till hans bror en sväng innan det bar av hemåt. Då vankades det utgång för min och Josephines del, emn mer av det får ni se i ett annat inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0