Spike och Ronja

För ca tre veckor sedan var min mormor och hämtade en valp. Jag kan inte förstå varför hon inte valde en mindre ras, jag tror nämligen att det kommer bli tufft för henne med en så stor hund längre fram.
Min mormor är 70+ och har skaffat en valp som är en blandning mellan rotweiler, shäfet och bordercolli, det kommer bli en stor hund med andra ord! Men det kan ju gå bra, blir det för jobbigt så får väl någon annan i släkten ta över så småningom. Men just nu är hon ju söt, lilla Ronja som hon heter, fast så liten är hon ju inte. Vid 11 veckors ålder är hon redan dubbelt så stor som Spike^^
De två hade roligt när de lekte igår, fast Spike hade lite mer kondition än Ronja som lade sig ner efter en stund^^

Här är hon, Ronja.



Hej kompis



Ronja tyckte nog att Spike sprang omkring för mycket, hon tog nämligen tag i hans koppel med munnen, lade sig ner och lade tassen på kopplet som extra säkerhet^^
"Va still nu Spike!"



Efter mycket spring la de sig ner båda två.



Sedan gick vi in och åt lite mat, fikade och lekte med vovvarna.


Kommentarer
Postat av: YOUNGGIRLS!

Hey!

Sugen på lite shopping inför våren/sommaren?

Då rekommenderar jag en superbra sida där man samlar poäng och får presentkort på H&M, Nelly.com, Åhléns och Kicks.



http://www.gratismakeup.se/?r=208078



Det är 100% gratis och det fungerar, har testat själv :)

2012-03-19 @ 21:21:39
URL: http://younggirls.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0