Spel och supar lördag

Igår åkte jag och Christer till Louise som hade en vän, Daniel, från Australien hos sig.

Det blev en spel och suparkväll, riktigt roligt! Först spelade vi ett zombie spelsom var väldigt svårt att förstå i början, men efter en stund ramlade poletten ner och jag vann ^^ hihi

 

Louise hade köpt ett vikingspel som innehöll vikingmössor med horn och ringar som man skulle kasta och få olika poäng beroende på vilket horn man träffade och så, riktigt roligt det också.






Snacks är ju ett måste!



Sedan var det dags för Twister, här ser ni mig och Christer.
Jag vann den här omgången också^^



Grabbarnas tur!



Och så min och Daniels tur, eftersom vi vann matcherna fick vi spela mot varandra på slutet.



En riktigt lyckad kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0