Kvällsfika

Dricker en kopp varmt thé och äter nybakade kakor.
Vardagslyx!!


Kommentarer
Postat av: Rosor o ruiner

Hej!

Tack för din kommentar inne hos mig. Visst får valpköparna välja namn om dom vill och visar intresse för det, det brukar dom få göra, vi brukar ge dom en bokstav bara så hela kullen heter på samma. Men nu funderade jag i lite andra banor, om vi skulle ta ett tema istället. Man kan ju spåna lite fram och tillbaka.

2012-03-12 @ 22:46:41
URL: http://www.rosorochruiner.blogspot.com/
Postat av: Catja

Åh vilken fin kopp!! Jag såg att du hade varit på loppis, vart var det nånstans? jag älskar att gå på loppis/second hand butiker :D

2012-03-14 @ 13:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0