Dörrkrans

Igår var jag, mamma och lillasyster på presentshoppen i Kinnarp/Slutarp för att köpa någonting för ett presentkort mamma fått.
Jag hittade lite till mig själv också^^
Jag köpte några separata delar för att göra mig en fin dörrkrans, det känns så vårigt och fint med en krans på dörren tycker jag.
Själva kransen kostade 69kr, fågeln 15kr, bandet 10kr och sedan blommorna och nålarna med pärlor 2kr styck (förutom den vita blomman som kostade 3kr). Så allt som allt betalade jag 108kr för kransen.



Vad tycks?


Kommentarer
Postat av: KNORKAN - Presenter & Inredning

Tjusigt :-)

2012-03-07 @ 11:31:05
URL: http://knorkan.blogg.se/
Postat av: Anonym

det blev jätte fint

2012-03-07 @ 19:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0