Like a fairytail

Jag hittade en stor, gammal, fantastisk sagobok på loppisen idag för 10kr!
Den innehåller fantastiska illustrationer och sagor som är både välkända och några som jag inte hört talas om innan. Det är verkligen något speciellt med gamla böcker, tanken på de barn som legat i sängen och lyssnat till de här sagorna om kvällarna och de barn som någon gång i framtiden kommer att lyssna på dem. Den här boken skall jag vårda som den fina skatt den faktiskt är och jag ska sätta mig under en filt och bläddra igenom den ordentligt en regnig dag framöver.








Kommentarer
Postat av: sarah

sv: Ja, Paris är verkligen en stad man måste åka till! Man ångrar sig absolut inte!

2012-06-06 @ 10:20:17
URL: http://sarahjansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0