Kalas med ungar och hundar

Igår var det kalas för min mamma som fyller år på onsdag. Mina mostrar med familjer var där, alla småbarn och hundarna också. Så mestadels av tiden spenderades på golvet^^
När min kusin Sofia kom med sin lille valp blev både min Spike och min kusin Jeanettes 1 år gamla son Liam överlyckliga!
Här trängs det i hallen bland skor, hundar, barn och vuxna^^
 
 
Hubbe jag och Spike.
 
 
Mormors 7 månader gamla blandras (shäfer, rotweiler och bordercolli).
 
 
Hon växer så det knakar, hon var ju så liten när jag såg henne senast!!
 
 
Lille Hubbe 13 veckor gammal.
 
 
 
Mitt kusinbarn Olivia
 
 
 
Olivias pappa Carl (min kusins fästman) busar med vovvarna...
 
 
medans jag och Olivia lekte tittut.
 
 
Liam och Carl
 
 
När vi har kalas kryper både vuxna, barn och hundar på golvet och leker^^
 
 
 
Hubbe hos matte.
 
 
 
Man blir trött av att leka
 
 
Mamma och vovvarna
 
 
Puss på dig!
 
 
Busar!
 
 
Min kusin Sofia (Hubbes matte) och min kusin Madeleines dotter Olivia leker.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0