Flytt av bubblan och annat

I förmiddags körde Christer bubblan till huset och jag åkte efter med ett lass i caddyn.
 
 
Fina bubblan!
 
 
 
 
Spike och Bubblan vid garaget.
 
 
Äntligen kan vi släppa Spike lös så han kan springa som han vill.
Inte en bil eller trafikerad väg syns till här, underbart!!
 
 
 
Såhär ser det ut i vardagsrummet just nu.
I morgon ska mestadels av de återstående möblerna och övriga sakerna dit och sedan kan städningen av lägenheten påbörjas.
Ska bli så kul att visa er hur det kommer se ut i huset när allt är klart!!
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja eller hur! :)

Ååh vilket fint hus!!! Har ni köpt? Vad roligt för dig att äntligen bo i hus! :) Vart ligger det?

Svar: Tack! Skuttar på moln just nu så lycklig är jag^^ hihi Ska bli så härligt! Vi ska hyra det, bra att testa så man vet om man trivs mitt ute i skogen^^ Det ligger i Trävattna, 7 km utanför Floby.
Johanna

2012-07-24 @ 21:46:28
URL: http://sarungen.blogspot.com
Postat av: Sara

Åh, härligt!! :) Det är så kuuuul att flytta och få inreda från grunden! :)
Vi hyr ju också vårat hus, av kommunen. Vill så gärna köpa eget typ NU men finns ju inget för oss ute på hemnet. Men samtidigt vill jag bo här iaf 1 år till eftersom hyran är snorbillig, bra att spara undan lite mer pengar o kunna unna sig lite extra ibland.

Svar: Ja de vi hyr av låter oss göra vad vi vill inredningsmässigt så ser är himla Nice. Bra att testa på genom att hyra tänkte vi så man ser om man trivs mitt ute i skogen :p men självklart vill man ha nått eget någon dag!
Johanna

2012-08-01 @ 15:37:36
URL: http://sarungen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0