Damnark/Tyskland weekend Dag 2- Mat och badhus

 
När vi kom tillbaka från Tyskland var vi hungriga och gick till hamburgrestaurangen i köpcentret.
Visst är det snyggt inrett?!
 
 
Mamma väntar på maten...
 
 
 
 
Efter maten gick vi tillbaka till stugan för att byta om till badkläder, för nu skulle vi besöka badhuset!
 
 
Det är 30grader varmt i luften där inne, 28 grader i vattnet och inrett med tropiskt tema. Så himla fint!
Och eftersom hela bygget är som ett stort växthus med glasväggar och tak är det ljust och fint.
Här ser ni en riktigt blek mig i bikini^^
Jag behöver verkligen sol!!!
 
 
 
 
 
 
Söt papperskorg^^
 
 
 
Mamma i poolen^^
 
 
Jag och pappa plaskade runt lite också^^
 
 
 
 
 
 
 
 
Om ni ska till Danmark kan jag varmt rekomendera att ni hyr en stuga på Lalandia, det ligger vid Rödbyhavn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0