Jul i vårt hus

Maten är klar och bordet är dukat så nu kan gästerna komma!
 
 
 
Marshallerna är tända och tomtarna jag fick i julklapp igår står och välkomnar gästerna vid dörren.
 
 
 
Jag glömde helt och hållet att ta kort på maten, så vi får hoppa direkt till julklappsleken som går ut på att man lägger en himla massa småpaket mitt på bordet, turas om att slå tärning, får man en 6:a får man ta ett paket. När paketen är slut fortsätter man att slå tärning men nu får man ta paket från varandra istället, dock inte av någon som bara har ett paket, ingen ska ju behöva bli utan. Slå tärningen tills ni tröttnat eller tills en eventuell äggklocka ringer som du satt på ca 30 min vid spelets start.
 
 
 
 
 
Efterrätt!
 
 
Glögg, kaffe, apelsincheesecake och en massa julgodis.
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0