I shoppingpåsen

Här kommer några bilder på lite av det som åkte med hem från Gekås i Ullared igår.

Den här randiga plåtkannan med rosor fick följa med hem. Den fungerar nu som redskapsställ. 



En söt cupcakeskål till att ställa på spisfläkten.



En ny väska i brunt fake skinn får bli min nya jobbväska.



En bild till på väskan.
Jag gillar enkelheten med den och att den har en känsla av att vara äldre och ha ett förflutet.



Julsakerna hade redan kommit fram i butiken så jag köpte den här fina tomten.
Jag tror att det kommer bli jättefint när man tänder ett värmeljus i den vid jul.



Ett trähjärta målat i rött med en liten tomte kommer att få hänga på ytterdörren i december.



Den här fina kökshandduken med recept på pepparkaksdeg fick också följa med hem.



Och slutligen lite julkort, julklappsetiketter och julklappspapper.



Alla kläder jag köpte kommer i ett senare inlägg.


Kommentarer
Postat av: belsas / elsa

Fina grejer du köpte! :)



SV: Åh tack så mycket! :D <3

2011-09-17 @ 22:15:28
URL: http://belsas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0