I väntan på julen...

I väntan på advent och julen som jag längtar sååååå mycket efter så sitter jag och kikar på kort från förra vintern. Som dessutom var min första egna jul då jag flyttade hemifrån i början på förra året.
Julen har alltid varit min favourit tid på året, jag älskar allt som har med julen att göra. Snön, förberedelserna, köpa julklappar, pynta, göra godis och allt allt annat!
Här kommer några kort jag tog förra vintern, så ta er en titt och dröm er bort en stund.

Hej mitt vinterland!


Bus i snön med en liten hundvalp.



Pulsa runt i skogen med snö upp till midjan i jakt på den perfekta julgranen.
Min julgran ser ni i bakgrunden lutad mot bilen.




Pynta granen



Både julgranskulan ovan och den med kalle anka fick jag när jag var liten så de har en självklar plats i min gran!



Änglagrodor



Badankor



Granen är färdigpyntad och två kassar står fulla med klappar och väntar på att få åka hem till mina föräldrar och lägga sig under deras gran..



Jag var tomte till min sysslings barn.


Kommentarer
Postat av: Anna

MEN GUD vad du fick mej att längta till julen !

2011-10-18 @ 17:30:22
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: Blopparna-Emmy

Åh vilka härliga vinterbilder, nu fick du även mig att längta lite!

2011-10-19 @ 13:43:42
URL: http://blopparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0