Ny design

Idag har jag suttit och fixat lite med bloggen sedan jag kom hem från jobbet.
Det temat jag hade innan kunde man inte ha någon header i så jag fick byta tema och börja om helt från noll.

Osmart som jag var så sparade jag inte min gamla bakgrundsbild och jag letade förtvivlat och förgäves efter den i över en timma innan jag bestämde mig för att ge upp för idag och ta något provisoriskt. Så det blev rutorna som ni kan se nu, vi får väl se hur länge de blir kvar. Jag hoppas i alla fall att jag ska hitta en fin bakgrundsbild snart som känns helt rätt.
Vad tycker ni om förändringen?






Kommentarer
Postat av: Jennilie

Sv: Ja den är super mysig :)

2011-11-04 @ 17:52:00
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0