En liten update!

BIO!
Nu har jag inte hunnit blogga på några dagar, har varit fullt upp!
I onsdags jobbade jag mellan 9-18 och sedan var vi på bio på kvällen, premiären av nya twilight filmen. Den var bra men känslan förstördes lite av alla fjortisar som satt och fnittrade så fort det blev lite pinsammare scener, så störande!! Kan man inte gå på bio och hålla käften så tycker jag faktiskt att man ska hålla sig därifrån!

HUSVISNING!
Och igår efter jobber var jag och sambon på husvisning, ett jättefint hus men oj så mycket det var att göra på det. Renoveringen skulle gå på minst en halv miljon och då räknar jag bara sånt som måste göras, och det snart. Så det huset blir det ingenting med i alla fall. Men det var roligt att gå dit och kika och det var ju ett steg i rätt riktning i alla fall. Och husjagarerfarenhet kan man ju inte få för mycket av.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0