Advent i köket

Såhär ser det ut i köket nu till advent.
Gardinerna är uppe, även så adventsljusstaken som min mosters sambo gjorde till mig när jag var liten. Den var förresten rosa från början, men jag tycker inte att rosa har någonting med julen att göra så pappa fick måla om den i vitt^^ Det är lite roligt så att ha en egendesignad adventsljusstake som ingen annan har.



I fönstret hänger några silverkulor.



Kokböckerna har bytts ut mot böcker fulla med goda advent- och julrecept.



Adventskalendern som Christers mamma gjort hänger på väggen fylld med godis.



Och en liten tomte har fått komma fram, men endast för att jag behövde en kruka till min hyacint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0