Tulpan-överraskning!

När jag och sambon kom hem från jobbet igår så stod det en bukett med tulpaner på köksbordet. Jag visste direkt att det var mamma som varit i farten eftersom hon skulle hämta upp Spike när hon slutade jobbet tidigt. Hon hade köpt ett litet kort också och i det stod det: Till världens bästa matte och husse! Älskar er/ Spike! <3 Sååå sött!! Det är sådana små överraskningar som kan göra ens dag!



Jag älskar tulpaner! Det beror nog på vårkänslan som jag förknippar dem med, för tulpanerna brukar ju komma när våren är på väg, fast i år har de varit lite tidiga i affärerna tycker jag. Men vad gör det?! I den här långdragna vinterkylan kan man behöva lite uppmuntran och få känna eller åt minstonde drömma om att våren snart är här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0