Road trip-lördag

I lördags var det håll igång hela dagen, på morgonen vid 9 tiden begav vi oss mot Överby i Trollhättan och kollade efter en sommarjacka till Christer, dessvärre utan resultat. Jag hittade dock ett par vårskor som fick följa med hem^^ 
Sen åkte vi och kollade vart Christer vuxit upp och efter det blev det lite kalas med fika hos Christers moster, så nu har jag träffat nästan hela släkten. 
På vägen hem tar vi svängen förbi Christers mammas lägenhet för att ta med hans stereo och högtalare, detta var en utmaning i sig med tanke på storleken på min lilla bil, men det gick till slut, behövde bara vika ner baksätena och lite så^^  
Efter nästan en timma i bilen så var vi hemma igen och då tog jag mig en välförtjänt tupplur, kl 7 på kvällen^^



Lördagens outfit:
Vit blus, blå jeans och svarta snörskor i skinn.


On the road...



Vi åkte förbi några håriga söta kossor och kalvar^^



Christer <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0