Sommarfin

Idag har jag och sambon varit på Gekås i Ullared. Vi åkte vid halv sju på morgonen, var framme vid halv nio, knallade rakt in, handlade det vi skulle och gick ut. Kollade lite i affärerna utanför och vid tio över tolv var vi på väg hemåt igen. Det gick riktigt smidigt med andra ord.
Jag handlade inte så mycket den här gången, känner mig riktigt duktig^^
Men i det här inlägget ska ni få se de kläder och accessoarer jag köpte i alla fall.

En glesstickad tröja för 79,95kr.
Ett bälte för 39,95kr. 



Blommigt linne med knäppning fram för 99kr



Svart linne med knapp och snörning i fram för 99kr.



Olika örhängen.
Rosor: 19.95kr
Pärlor: 24.95kr
Stenar: 29.95kr



Nagellack i ljusrosa, 9,95kr/st.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0