Picnicväskan

Igår var jag och min lillasyster på ett secondhand besök. Jag har kikat efter en picnicväska ett bra tag och igår hittade jag en. Den kommer vara perfekt att ha med sig när Bubblan är i ordning och man ska ut på små dagsturer och utflykter.



Picnicsettet är helt komplett med 4 muggar, tallrikar, gafflar, knivar och skedar i plast. I väskan fanns också en picnic duk i plast som var helt oöppnad, vet inte om den hört till väskan från början eller inte, men det var ju en rolig detalj tycker jag. Är ju inte alltid så trevligt att packa upp sin mat på allmäna bord fulla med fågelbajs och glasskladd som tidigare fikare inte torkat bort efter sig, så en duk att ta fram är ju helt perfekt.  



Fodret är lite slitet och nött, precis som det ska vara.


Kommentarer
Postat av: CJ

SVAR: Men eller hur, och så massa smör och salt på det. :)

2011-07-03 @ 21:29:46
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0