Bubblan brummar!!!

 Äntligen så brummar bubblan. Det trodde jag faktiskt inte att den skulle göra i år^^
Men i början på veckan drogs den ner till verkstaden (Christers jobb) och så gjordes det ett försök med att få i motorn.



Efter en lång stunds försök kom Christer och Allan fram till att det nog inte skulle gå att få i den på verkstadsgolvet. Så det var ju en himlans tur för oss att jag har bra kontakter som har en bilverkstad med lift, min chef. Himlans bra när man får sådana förmåner genom jobbet!



Här har vi bubblan på liften i bilverkstaden.




När motorn var i, (efter förvånansvärd kort tid) så drogs den ner till verkstaden igen för att sätta dit resterande delar.



Bara att vrida om nyckeln nu.



Jag och Spike sitter bekvämt i passagerarsätet.



Vi stannade vid jobbet för att köpa blyersättning.




Sen åkte vi tillbaka till verkstaden igen för att natta bubblan.




Du är bäst <3

Här kommer två videoklipp.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0