Bra läsning!

Här är en tidning som jag verkligen vill rekomendera till alla som är inredningsintresserade, ALLT i HEMMET, utan tvekan den bästa tidningen som finns! Den kommer ut en gång i månaden och varje nummer har ett specifikt tema, den här månaden är det kök, mitt favvo rum!!!
Förutom inredningstipps innehåller tidningen smarriga recept, pyssel, tipps på hur du hittar snygga inredningsdetaljer till riktigt bra priser och en massa annat skoj. 
Jag har läst den här tidningen ett bra tag nu, jag jobbar i en butik så jag har läst den på fikarasten på jobbet^^ Men nu när min pojkvän flyttade in så tyckte jag att jag kunde få unna mig att börja prenumerera på den så jag har alla bra tipps nära tillhands. Dessutom är det perfekt att ha den här tidningen liggandes hemma om man får tråkigt, för den håller verkligen till att bläddra i en hel månad, varje gång man tar fram den så hittar man något nytt man missat förra gången man läste den. Så är det i alla fall i mitt fall. Jag brukar alltid skumläsa tidningen första gången, andra gången går jag tillbaka och läser artiklarna som verkade mest intressanta, tredje gången kollar jag var man kan köpa de olika sakerna och fjärde gången läser man igenom tidningen ordentligt och upptäcker allt man missade de tidigare gångerna man bläddrade igenom den. Och ibland så händer det att man läser den ett par gånger till bara för att^^



Vill du veta mer om tidningen eller börja prenumerera på den du också?
Besök deras hemsida: www.alltihemmet.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0