Alla hjärtansdag!

Idag är det alla hjärtans dag, någonting som jag aldrig riktigt firat och det blir inte annorlunda i år. Jag tycker inte riktigt om att det ska finnas en speciell dag då man ska visa varandra kärlek, jag tycker att det betyder mycket mer när det kommer som en överraskning. Och dessutom tycker jag att man ska visa för dem man tycker om att man tycker om dem hela tiden, på så sätt finns det ingenting att ångra senare i livet. 
Mamma var i alla fall här idag och lämnade ett sött godishjärta till mig och Christer och det tackar vi så mycket för!! Min mamma är bäst!
Resten av kvällen kommer tillbringas i soffan med mina godingar och det är Top model, Det okända och moffa chips och dipp som gäller^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0