Rocking around the christmas tree

Idag har jag pyntat granen jag valde ut i skogen i lördags.
Här kommer en liten tjuvtitt.





Pärlorna som jag har istället för glitter är i porslin och de är köpta på auktion när jag var liten. Jag hade dem i min plastgran när jag växte upp och nu hänger de i min riktiga gran.





I år går färgerna i granen i silver, rött, vitt, guld och grönt.



Den här tomten som är gjord av piprensare är vädigt gammal och köpt av min far på auktion. Jag fick den att ha i toppen på min julgran när jag var liten och den har följt mig sedan dess.


Kommentarer
Postat av: Vardaxlyx

Fin gran =)

Kramkram

2011-12-22 @ 10:36:43
URL: http://vardaxlyx.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0