Julklappar

Nu ska ni få se lite av det jag fick i julklapp.
Jag är supernöjd med det jag fick i julklapp i år, ingenting onödigt utan bara saker jag har användning för och ville ha.
På fotot nedan kan ni se trevånings kakfatet med cupcakes som jag fick av mormor, fick jättesöta handdukar av henne också.
Av min syster fick jag det resterande på bordet. En ljusblå ugnsform, bakbok, muggar med cupcakes och ett cupcakeljus.


Av min bror fick jag en jättefin stor och stadig träbricka (som jag letat efter en sådan!!!), en trälåda (perfekt att ha gamla glasflaskor ståendes i) både dessa tillverkas på min brors jobb.
Sedan fick jag tre ugnsformar, sådana där som är som en teflonpanna på insidan som är super lätta att diska eftersom det inte fastnar några matrester i dem!! ^^



Lite annat som jag fick var en sekatör, påslakan, choklad, tomteflickan ni ser nedan, uppläggningsfatet till min julservis och skinkbestick.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0