Vackert utifrån och in

När jag var inne i stan senast så köpte jag lite nya blommor på torget, de sålde alla växter för 40kr/st så det var lika bra att passa på tyckte jag.
Jag tycker att det är viktigt att ha fint i fönstren, speciellt när man bor i samhället eftersom folk tittar på fönstren när de går förbi. Jag tycker att det ser så himla tråkigt och otrevligt ut när man går förbi ett hus där det varken finns gardiner eller växter i dönstren, ingen hemtrevnads känsla alls ju. Nej usch!
Jag vill att mitt hem ska se välkomnande och trevligt ut, även för folk som bara går förbi utanför på gatan.



Jag köpte bland annat den här orkiden, tyckte att den var supersöt eftersom den var lite annorlunda mot den "vanliga" orkiden man brukar se.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0